vineri, 23 mai 2008

Sub arşiţa deşertului

...m-am întors şi am văzut moartea uitându-se ţintă la mine...

Vizirul a ieşit în galop pe una din porţile oraşului, îndreptându-se spre Samarkand...

Asta e o variantă pentru întâlnirea din piaţă, la care am renunţat... c'est la vie...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Hm... e una din povestile mele preferate din Cercul mincinosilor - Jean-Claude Carriere. O sa razi, recent, am vazut King fu Panda. Stiu, sunt desene animate, nimic serios. Dar apare acolo un personaj, genul de intelept chinez (e o broasca testoasa, evident, in varsta) care zice apropos de destin: "Ne intalnim destinul pe drumul ocolitor pe care incercam sa-l evitam."
Ilustratiile tale reusesc sa descrie atmosfera de mister a povestii (jocul umbrelor, o ambiguitate calculata a planului doi...)
Ti-am gasit blogul absolut intamplator, cautand povestea culeasa de Carriere. Ma aflu si eu, ca vizirul din poveste, intr-un alt fel de Samarkand si, pentru ca am plecat in graba, nu am luat cartea cu mine...